euskaliritarra

Euskaliritar sentitzen naizen Josi Sierraren webloga da hau. Nire aide, bide-lagun eta bizikideekin zorion eta penak, ideiak, proposamenak eta ekintzak konpartitzeko sortua. On egin digula denori!

Wednesday, December 03, 2008

Pertsona bat hil dute

Gaur eguerdian, bazkaltzera nindoala, aperitibo mingotsa jarri digu telebistak: Ignacio Uria tiroz hil dutela Azpeitian.
Nire tripak astindu ditu berriak: enpresarioa, trena eraikitzen ari zen enpresakoa, ETAk abisua eman zuela, lagunekin bazkaltzera zihoala... Seguru nago alde asko zituela Ignaciok. Baina nik bat azpimarratu nahi dut, oinarrizkoena:
pertsona bat hil egin dutela: aita, senarra, laguna, osaba, pertsonak betetzen ditugun paperak. Eta bere familiak, eta lagunek sentituko dute. Ez dut arrazoirik ikusten pertsona hau garbitzeko, erditik kentzeko. Zergatik?
ELKARTASUNA
Bere ingurukoekin nire elkartasuna adierazi nahi dut; eta bat egiten dut lokarriren adierazpenarekin.
Gehiago jakiteko ikusi bilaketa hau Googlen

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home